InfoNu.nl > Eten en Drinken > Producten > De gezonde sappen van Yagua

De gezonde sappen van Yagua

De gezonde sappen van Yagua Vers geperste jus is gezond, net zoals andere vers geperste sappen. Maar je krijgt dan wel alleen de vitamine uit een enkele vrucht binnen. Tegenwoordig zijn er tal van merken die gezonde en lekkere sappen maken met tal van toegevoegde vitaminen en mineralen. Een bedrijf dat zich daar volledig op toelegt is Yagua.

De smaken van Yagua

Yagua heeft een vijftal gezonde dranken op de markt gebracht. Drie daarvan zijn sappen met diverse vruchten. Daarnaast hebben ze ook nog een water met toegevoegde mineralen en een koude thee. Ze worden verkocht in kleurige halve liter pakken. Je vindt ze in de schappen van de Alber Heijn, Supercoop, Super de Boer en diverse reformwinkels. Daarnaast worden de sappen ook verkocht in diverse bedrijfsrestaurants, sportscholen en schoonheidszaken. Hier onder zie je een overzicht van de ingrediënten van de verschillende vruchtensappen en de thee.

Yagua Beauty Juicer

De Beauty Juicer is een natuurlijke fruitcocktail met onder andere banaan, druif, limoen, guave en cactus (aloë vera) uit Centraal-Amerika. Ook is er wat kokos aan toegevoegd voor de heerlijke smaak. Het is extra gezond geworden door de toevoeging van een aantal mineralen en vitaminen zoals vitamine B1, B2, B6, B12, C en E. De naam Beauty Juicer is niet zomaar gekozen. Door de toevoeging van collageen draagt het namelijk bij aan het soepel houden van de huid. Aan de sap is ook magnesium toegevoegd. Een ander belangrijk ingrediënt is curcumine. Deze stof werkt ontstekingsremmend en volgens sommige bronnen is het een middel dat bovendien metastase-remmend zou werken. Dit betekend dat het helpt voorkomen dat kwaadaardige lichaamscellen zich door het lichaam verspreiden.

Yagua Detox Juicer

De Detox Juicer is een natuurlijke cocktail van diverse soorten groenten en fruit waar onder guaranábessen, passievrucht en graviola afkomstig uit het Amazone regenwoud. Om de sap compleet te maken bevat het tevens rode bietensap en anti-oxidanten uit groene thee en velen vitaminen en mineralen zoals natrium, vitamine C en E en Teavigo. Met deze sap val je de afvalstoffen in je lichaam aan en voer je deze goed af, bovendien ondersteunt het je immuunsysteem. Door de guarana en ginseng krijg je de energie om tijdens een drukke dag net dat stapje extra te zetten.

Yagua Super Juicer

De Super Juicer is een lekkere fruitcocktail met diverse krachtige felgekleurde besjes zoals cranberry en vlierbloesem en een vleugje mint. De supergezonde bessen worden aangevuld met plantenextracten en vitaminen. Dit moet de goede doorbloeding van het lichaam bevorderen en bijdragen aan een lekker fit en energiek gevoel waar je graag de dag mee begint. Bessen bevatten veel polyfenolen In combinatie met de plantenextracten ginkgo biloba en ginseng ondersteunen ze de algemene vitaliteit.

Beauty Tea

De Beauty Tea is geen vruchtensap maar een frisse theedrank met weinig calorieën. Het is gemaakt met een combinatie van rooibosthee, groene thee en een beetje citroensap. Om het extra gezond te maken in de thee aangevuld met diverse vitaminen, aloë vera van de cactus en Teavigo. Laatstgenoemde is een krachtige anti-oxidant die je lichaam helpt bij een goede vetverbranding, iets dat van groene thee al langer bekend is. Door gebruik van de suikers die van nature in fruit zitten heeft het niet de flauwe smaak die bekend is van velen theedranken, maar is het verrassend lekker.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "De gezonde sappen van Yagua"

Infoteur: Dessal
Laatste update: 17-06-2015
Rubriek: Eten en Drinken
Subrubriek: Producten
Schrijf mee!