InfoNu.nl > Eten en Drinken > Horeca > Recensie Hotel Golden Tulip Epe
recensie

Recensie Hotel Golden Tulip Epe

Voor veel mensen is de Veluwe een uitstekende plek om eens tot rust te komen en te genieten van al het moois dat de streek te bieden heeft. De Veluwe is 91.200 hectare groot en heeft een zeer uitgestrekte flora en fauna dat u dankzij de vele wandel - en fietsroutes kan ontdekken. Gaat u graag een weekend of een (mid)week weg? Hotel Golden Tulip bevindt zich in natuurgebied De Dellen en vlakbij de Veluwe.

De Dellen

De Dellen is, net als de Veluwe, een natuurgebied met een enorm aanbod aan flora en fauna. De Dellen is 497 hectare groot en situeert zich aan de Noord - en Westkant van de Veluwe.

Hotel Golden Tulip Epe

Hotel Golden Tulip Epe is een viersterrenhotel dat zich op de Veluwe bevind. Naast modern ingerichte hotelkamers heeft het hotel ook een gezellige bar en restaurant waar u rustig kan eten en vertoeven met een snelle hap en drank. De bar biedt een uitstekende gelegenheid om een extra drankje te nemen en contacten te maken. Ze is open vanaf 21 uur. Bent u op zoek naar wat ontspanning? Dan kan u steeds terecht in de sauna, solarium en het Turks stoombad. U hebt eveneens de keuze uit verschillende massages. Neem een duik in het verwarmde binnenzwembad en rust uit op de ligzetels. Naast het binnenzwembad ligt het terras waar het heerlijk vertoeven is in de zon. Terwijl u kinderen in de speeltuin spelen, kan u ze in de gaten houden vanaf het terras. Voor de kinderen is er eveneens een zithoekje voorzien waar ze in alle rust TV kunnen zien.

Hebt u liever iets actiever? Waag dan zeker uw kans op de vier bowlingbanen of sla een balletje op het tennisveld. Huur een fiets en verken de Dellen en de Veluwe. Of wilt u liever te voet? Vraag dan zeker naar de wandelroutes aan de receptie. Ook aan de zakenmensen onder ons is er gedacht: kies uit één van de vele zalen waar u ongestoord gesprekken kan voeren.
Zoals u merkt, er is voor ieder wat wils.

Mijn mening

Bij aankomst werden we vriendelijk onthaald door de receptioniste welke ons incheckte en kort de uitleg over het hotel gaf.
De kamers zijn netjes en modern ingericht. Dit gold eveneens voor de badkamer. Deze is enkel uitgerust met een douche, wat een teleurstelling kan zijn voor mensen die graag baden.

De wandel - en fietsroutes zijn zeker te vinden aan de receptie en bij vragen kan u ook steeds terecht bij de receptioniste. Wilt u graag dineren in het restaurant? Dan dient u het liefst vooraf te reserveren. Gezien onze late aankomst de tweede dag moesten we ons verontschuldigen voor de late reservering, maar het was geen probleem. We bestelden grote garnalen maar helaas was dit al vrij lauw toen we het kregen. Verder was er zeker niets op te merken aan de garnalen. Als hoofdgerecht werd besloten dat het de runder ribeye in peperroomsaus werd. Ook voor dit gerecht moet ik helaas vermelden dat er veel vet op het vlees zat. De frieten werden in een frietzak gereserveerd met mayonaise, wat een zeer origineel idee was.
Het ontbijt is tussen 8 uur en 11 uur wat ons de kans gaf om uit te slapen. Het werd eveneens uitgestald in een uitgebreide ontbijtbuffet. Echter, vond ik het jammer dat de witte pistolets wat te hard gebakken waren. De bediening is zeer vriendelijk en staat open voor vragen en eventuele aanpassingen. De gerechten werden vlot gereserveerd. Aangezien we een dagje Veluwse bron hadden gepland, hebben we geen gebruik gemaakt van de welnessfaciliteiten. Liefhebbers van voetbal konden `s avonds in de bar genieten van de oefenwedstrijd voor het EK tussen Nederland en Bulgarije.

Ondanks enkele bemerkingen is dit weekendje weg voor herhaling vatbaar. We zijn zeer tevreden over de bediening en de gastvrijheid van het hotel. Hotel Golden Tulip Epe is dan ook zeker een aanrader voor iedereen.

Contactgegevens

Hotel Golden Tulip Epe
Dellenweg 115
8161 PW Epe
Nederland
Tel: +31 578 612 814
Fax: +31 578 615 493
© 2012 - 2017 Armaris, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
WestCord Hotel Noordsee op AmelandWestCord Hotel Noordsee op AmelandWestCord Hotel Noordsee op Ameland is een van de hotels van het familiebedrijf van de familie Westers. In 2002 lieten Ha…
Vakantie op de VeluweVakantie op de VeluweDe Veluwe is het grootste aaneengesloten natuurgebied van Nederland. Dankzij honderden hectares bos, heidevelden, zandvl…
Hotelketens en managementvormenHet bezoeken van hotels is vaak een plezierige aangelegenheid. Meer dan de helft van de Nederlandse hotels (61%) zijn on…
Luxe weekend op de VeluweOok zin om echt luxe te ontspannen? De Veluwe in Gelderland en in het bijzonder het buurtschap Leuvenum biedt hiervoor o…
De meest bijzondere zwembaden in de wereldDe meest bijzondere zwembaden in de wereldZwemmen is een leuke ontspanning, maar op de tropische zwemparadijzen in Nederland kun je snel uitgekeken raden. Hier ee…
Bronnen en referenties
  • http://www.natuurkaart.nl/kvn.landschappen/natuurkaart.nl/i001202.html
  • http://nl.wikipedia.org/wiki/Veluwe
  • www.goldentulipepe.nl

Reageer op het artikel "Recensie Hotel Golden Tulip Epe"

Infoteur: Armaris
Gepubliceerd: 28-05-2012
Rubriek: Eten en Drinken
Subrubriek: Horeca
Recensies…
Schrijf mee!