InfoNu.nl > Eten en Drinken > Horeca > La Place Extra's kaart

La Place Extra's kaart

La Place Extra's kaart Met de La Place Extra's kaart kun je kan sparen voor korting bij La Place restaurants in Nederland. Je kan de La Place Extra's kaart downloaden op je Android of iOS smartphone, of een fysieke La Place Extra's kaart kopen in het restaurant. De kaart werkt met een puntensysteem, hoe meer je het restaurant bezoekt, hoe meer 'sterren' je spaart. Je kan maximaal 3 sterren sparen.

Korting bij La Place

Voor korting sparen bij La Place kan met de La Place Extra's kaart. Dit is een kaart met een streepjescode die in je smartphone zit of op een fysieke plastic kaart die je kan kopen in het restaurant. Met de kaart kan je sparen voor allerlei extra's. De kaart werkt met een sterrensysteem, waarmee je extra's kunt verdienen. Hoe meer sterren je hebt, des te meer voordelen je hebt. Je kan maximaal 3 sterren verdienen.

Hoe werkt het?

Meedoen is heel eenvoudig. Download de La Place Extra's kaart op je smartphone, of koop de fysieke kaart in de winkel. Elke keer dat je een La Place restaurant bezoekt, laat je je kaart scannen aan de kassa. Hoe vaker je je kaart laat scannen, hoe meer sterren je verdient.

Puntensysteem

Als je de kaart aanschaft of je downloadt de La Place Extra's app op je smartphone, heb je geen sterren. Als je drie keer een La Place restaurant bezoekt, krijg je je eerste ster. Vanaf zes bezoeken heb je twee sterren. En vanaf tien bezoeken heb je drie sterren. Drie sterren is het hoogst haalbare aantal punten op de La Place Extra's kaart.

Hoe vaker je komt, hoe meer korting

Wat heb je aan die sterren zul je je wellicht afvragen? Bij het eerste bezoek ontvang je een gratis kopje koffie of thee. Bij eén ster ontvang je een gratis gebakje op je verjaardag, speciale aanbiedingen en leuke verrassingen. Bij twee sterren krijg je ook speciale aanbiedingen, eenmalig een refill op een kopje koffie, thee of frisdrank en La Place recepten. Bij drie sterren krijg je eenmalig een gratis gebakje bij een drankje, altijd een gratis refill op een kopje koffie, thee of frisdrank en altijd persoonlijke aanbiedingen.

Kosten

Wil je de La Place Extra's kaart downloaden op je smartphone, dan is hij helemaal gratis. Voor de fysieke kaart moet je eenmalig 1,- betalen.

Hoe moet je de kaart activeren?

Een fysieke kaart moet je activeren. Ga daarvoor naar Laplace.nl en klik rechtsboven op het poppetje. Als je nog geen account hebt klik je op 'Creëer account'. Vul je kaartnummer, Naam, e-mail adres, geboortedatum en adres in en kies een wachtwoord. Als je op Creëer account drukt wordt je account aangemaakt. Het kan zijn dat je een bevestigingsmail krijgt met een link waar je op moet klikken. Nu ben je lid van La Place extra's.

Nog meer extra's

Om de zoveel bezoeken krijg je speciale extra's. Hier een overzicht van de mogelijke extra's:
  • 20% Korting op je hele rekening
  • Gratis frisdrank bij aankoop van een sandwich in een La Place Express
  • Een gratis refill op koffie, thee en frisdrank
  • 2,50 korting bij besteding van minimaal 10,00
  • Gratis koek of een punt gebak bij aankoop van een drankje

Via de La Place Extra's app kan je altijd zien op welke extra je recht hebt bij je volgende bezoek. Ook krijg je bij ieder bezoek waar je je La Place Extra's kaart laat scannen een kassabon waarop je volgende extra vermeld staat.

Kortingscoupons

Je kent misschien wel de kortingscoupons van La Place die je moet scheuren en kunt inleveren bij het restaurant. Deze papieren kortingsbonnen bestaan niet meer, maar zitten nu in de La Place Extra's kaart. Je hebt de kortingscoupons dus altijd bij je. Met een fysieke kaart kan je altijd op internet kijken welke aanbiedingen geldig zijn. Via de app kan je direct zien welke aanbiedingen nu geldig zijn. Laat de app of de kaart zien aan de cassiere, en de korting wordt verrekend.

Niet overal geldig

De La Place Extra's kaart is niet bij alle La Place vestigingen geldig. Je kunt hem overal gebruiken, behalve bij De volgende La Place locaties: bedrijfsrestaurants, evenementen, de Efteling, Gelredome, NS treinstations, Rai, Schiphol, Eindhoven Airport en de Ziggo Dome. Ook kan je de kaart niet gebruiken bij buitenlandse La Place vestigingen.

Lees verder

© 2015 - 2018 Juan123nl, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Tips over kopen met extra kortingTips over kopen met extra kortingVeel producten of diensten kun je regelmatig met korting kopen, zoals wanneer er een aanbieding is en in de uitverkoop.…
Goedkoper leven met vouchers en couponsGoedkoper leven met vouchers en couponsOp internet is het een relatief nieuwe manier van marketen om een bedrijf bekend te maken bij de consument door vouchers…
Lekker en goedkoop ontbijten in de stadLekker en goedkoop ontbijten in de stadSommige dagen heb je geen zin om in de keuken te staan voor je ontbijt. Dan is het niet alleen makkelijk, maar ook gezel…
Korting op verzekeringenKorting op verzekeringenVeel Nederlanders genieten een korting op verzekeringen via een collectief. Deze korting krijgen ze omdat ze bijvoorbeel…
Kortingskaart NS voor afgestudeerdenKortingskaart NS voor afgestudeerdenNa je afstuderen is het wel even wennen, normaal pak je elke vorm van openbaar vervoer en kost het helemaal niets, maar…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Logo La Place
  • https://www.laplace.com/nl/extras/info
  • https://laplaceinfo.nl/la-place-extras-kaart/

Reageer op het artikel "La Place Extra's kaart"

Reacties

J. E. Koster, 21-03-2018 17:32 #6
Gisteren heb ik een Laplace kaart gekocht bij Hudson's Bay in Enschede.
Ik ben naar de side laplace.com/extra gegaan om het te activeren. Maar helaas is het op de pc niet te vinden hoe je het moet activeren. Kunt u mij uitleggen hoe het moet a.u.b.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank Reactie infoteur, 12-04-2018
Beste J.E. Koster, u kunt de kaart activeren door naar https://www.laplace.com/nl/extras te gaan of door naar de website van La Place te gaan en rechtsboven op het poppetje te klikken. Daar kunt u de kaart activeren. Succes!

J. T. W. V. D. Haselkamp, 03-02-2018 13:56 #5
Geode dag
Mijn Laplace extra kaart geregistreerd bij een bezoek aan Laplace geen punter voor het puntensysteem, een medewerker van Laplace heeft ook geprobeerd om het te activeren maar het is haar ook niet gelukt.
Kunt U een oplossing geven voor dit probleem.
Met vriendelijke groet, J.T.W.v.d.Haselkamp Reactie infoteur, 12-04-2018
Beste v.d. Haselkamp, u spaart bij de La Place Extra's kaart geen punten. Wel spaart u voor gratis extra's of korting op producten van La Place. U kunt de kaart registreren op https://www.laplace.com/nl/extras of door naar de website van La Place te gaan en rechtsboven op het poppetje te drukken. Succes!

Quet Nadine, 31-01-2018 16:02 #4
Vandaag heb ik een kaart van la place extra gekocht in hulst bij moris meubel, het is niet te vinden op de pc hoe je hem moet activeren, kunt u me uitleggen hoe het moet aub, alvast bedankt Reactie infoteur, 12-04-2018
Beste Nadine, u kunt de kaart activeren via https://www.laplace.com/nl/extras. Ik zal het artikel aanpassen en een uitleg er in zetten.

Mieke van Kuringen, 25-01-2018 17:04 #3
Gisteren heb ik bij la place Den Bosch een La Place extra kaart gekocht, maar ik weet niet hoe je hem op de computer moet activeren, is niet te vinden.
Kunt u mij uitleggen hoe ik dat kan doen?

Alvast bedankt, gr Mieke. Reactie infoteur, 12-04-2018
Beste Mieke, u kunt de kaart activeren op https://www.laplace.com/nl/extra. Succes!

Mw R. Maitimu, 12-01-2018 10:12 #2
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een kaart aangeschaft in de vestiging van La Place Den Bosch. Waar en hoe kan ik deze kaart activeren? Deze informatie kan ik nergens vinden. Ik wil de kaart z.s.m. gebruiken.
Graag een stap-voor-stap, alvast bedankt.

Met vr. groet,
R. Maitimu Reactie infoteur, 12-04-2018
Beste R. Maitimu, ik zal het artikel aanpassen en daarin schrijven hoe je de kaart moet activeren. Succes!

Terlouw, 28-12-2017 20:10 #1
Prima eten, is voor herhaling vatbaar. Reactie infoteur, 12-04-2018
Ja he! Vind ik ook :)

Infoteur: Juan123nl
Laatste update: 12-04-2018
Rubriek: Eten en Drinken
Subrubriek: Horeca
Reacties: 6
Schrijf mee!