InfoNu.nl > Eten en Drinken > Diversen > Dieetwebshop is een stimulans bij het afvallen

Dieetwebshop is een stimulans bij het afvallen

Dieetwebshop is een stimulans bij het afvallen Veel mensen volgen regelmatig een dieet om wat kilo's kwijt te raken. Als het eenmaal gelukt is dan valt men soms toch weer terug in de oude gewoonte van verkeerd en/ of teveel eten. Met de producten van Dieetwebshop lukt het beter om de eetgewoontes blijvend te veranderen en pas dan heeft men succes. Het is gemakkelijk om een keuze te maken uit de vele artikelen die passen binnen jouw specifieke dieet. De keuze aan producten wordt regelmatig uitgebreid.

De Dieetwebshop

Bij de Dieetwebshop kun je online allerlei producten bestellen op het gebied van verschillende diëten om af te slanken. We kunnen hierbij denken aan:
  • low carb dieet
  • proteïne dieet
  • caloriearm dieet

Low carb dieet

We kennen diverse low carb diëten zoals Dr. Atkins dieet, South Beach dieet en ook Dokter Frank baseert zijn succes op een low carb dieet. Men kan eigenlijk veel producten eten maar je gebruikt bij dit dieet zo min mogelijk koolhydraten. Bij Dr. Atkins werd niet erg gelet op de hoeveelheid verzadigde vetten. Bij het South Beach dieet is dit wel het geval. Ook Dokter Frank recepten bevatten nauwelijks koolhydraten en geven ook een beperking van de verzadigde vetten.

Proteïne dieet

Het proteïne dieet wordt ook wel het eiwit dieet genoemd omdat men eiwitrijk voedsel neemt. Het mayo dieet zoals we dat vroeger gebruikten is een voorbeeld hiervan. Ook het Scarsdale dieet behoort hiertoe. Tegenwoordig is het veel gemakkelijker omdat men bij dit dieet 3 tot 4 proteïne producten per dag gebruikt die je combineert met groenten. Wel is het van belang hierbij extra supplementen te gebruiken. Heeft men eenmaal het streefgewicht gebruikt dan kan men kiezen voor een combinatie van eiwitrijk en low carb dieet.

Caloriearm dieet

Caloriearme diëten worden tegenwoordig ook vaak gecombineerd met koolhydraat arme producten. Dit geeft een snel resultaat. Met behulp van maaltijdvervangers zoals Modifast heb je een goede ondersteuning bij dit dieet.

Dieet support Nederland

Dieet support Nederland is een organisatie die begeleiding en ondersteuning biedt aan mensen die op zoek zijn naar een gezonde levensstijl. Zij geven voorlichting over de diverse diëten. De Dieetwebshop is ontstaan uit een initiatief van dieet support Nederland.

De Dieetwebshop biedt een stimulans en motiveert

Vanzelfsprekend kan men enkele producten die bij de Dieetwebshop verkocht worden ook aanschaffen in de supermarkt. Maar de sortering bij de Dieetwebshop is veel uitgebreider waardoor men individueel de behoefte kan vaststellen. En de belangrijkste overweging is dat wanneer je in één keer een aantal producten bestelt je gemotiveerder aan het dieet zult vasthouden. Immers je hebt vooraf de keuze voor een bepaald dieet gemaakt en je bent bereid om hier ook geld voor uit te geven. Dat betekent dat je gemotiveerd bent en je wilt succes behalen.

Afvallen

Vaak zal worden gedacht dat het erg duur is om op deze manier af te vallen. In de praktijk is echter gebleken dat dit niet zo hoeft te zijn omdat je veel bewuster met het voedsel zult omgaan. Snacks, chips, koek en gebak zoals je die vroeger kocht vallen nu weg maar daarentegen kun je wel zelf ook brood of cake bakken met de producten van de Dieetwebshop.

Welke producten verkoopt de Dieetwebshop

Globaal kunnen we de volgende verdeling maken:
  • brood, crackers, koek
  • soepen en desserts
  • dranken
  • warme maaltijden
  • startpakketten
  • repen, snacks
  • zoetmiddelen
  • supplementen

Brood, crackers en koek

Hierbij kunnen we denken aan:
  • broodmixen van diverse merken
  • Dr. Atkins afbakbroodjes
  • amandelmeel
  • meel voor het bakken van muffins

Soepen en desserts

Soepen zijn verkrijgbaar in diverse verpakkingen. Zo is er een combipak te bestellen en soepen met verschillende smaken maar er kan ook gedacht worden aan tomatensoep of aspergeroomsoep. Bij de desserts zien we kwark met vruchten maar ook flan of shakemix van dietimeal.

Warme maaltijden

De warme maaltijden zijn beslist een uitkomst wanneer je aan het lijnen bent. Immers de rest van het gezin kan gewoon eten en voor jezelf neem je een warme maaltijd uit het pakket. Je hoeft niet na te denken over het aantal koolhydraten, of calorieën. Er zijn combiboxen te koop met tien maaltijden maar je kunt ook zelf een keuze maken uit de maaltijden van nutrisaveurs.

Startpakketten

Een startpakket is gemakkelijk wanneer je wilt starten met afvallen en gekozen hebt voor het proteïne dieet. Er zijn dan pakketten te koop voor 7 dagen die alles bevatten wat je nodig hebt om snel af te vallen.

Supplementen

Om in goede gezondheid te blijven tijdens de periode dat je op dieet bent worden er supplementen verkocht. Vitamines en mineralen zijn dan extra noodzakelijk. Maar ook artikelen zoals chroomtabletten en groene thee zijn handige hulpmiddelen.

Welke merken zijn te koop bij de Dieetwebshop

Het is onmogelijk om alle merken te noemen die te koop zijn bij de Dieetwebshop. Een paar voorbeelden zijn:
  • Modifast
  • GG Bran crispbread
  • Dr. Atkins
  • Easy vitamins
  • Nutrisaveurs
  • Dietimeal
  • Fijn lijntje
  • Adam's brot

Om een bestelling te plaatsen is het belangrijk dat je eerst een keuze maakt welk dieet je wilt gaan volgen. Bij de Dieetwebshop zijn dieetboeken en boeken met recepten verkrijgbaar. Vervolgens kun je rustig rondkijken op de site en je bestelling plaatsen.
Ga hiervoor naar: Dieetwebshop

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen afhankelijk van de grootte van de bestelling. In 2019 bedragen de kosten, afhankelijk van afmeting en gewicht, tussen de 3 euro en 5,95 euro. Een bestelling vanaf 70 euro wordt gratis afgeleverd. Bezorging gebeurt binnen enkele dagen, behalve als een artikel niet voorradig is. In dat geval wordt de gehele bestelling even vast gehouden. Bij besteding van 10 euro ontvang je een bonuspunt. Het totaal van 30 punten geeft recht op een cadeaubon van 7,50 euro.

Retourneren

Men heeft een periode van 14 dagen om te retourneren. Het product dient teruggezonden te worden in de originele verpakking. De kosten van retourneren zijn voor eigen rekening.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Een proteïne dieet, wat is dat?Een proteïne dieet, wat is dat?Een proteïne dieet, wat is dat eigenlijk? Als je op dieet wilt dan willen de meeste mensen het liefste snel afvallen en…
Atkins dieet: dieetproductenAtkins dieet: dieetproductenHet Atkins dieet kan aangevuld worden met diverse dieetproducten welke je kunnen helpen bij het afvallen. Er zijn Atkins…
Het Cambridge dieet, hoe werkt het?Het Cambridge dieet, hoe werkt het?Het Cambridge dieet is een dieet gebaseerd op snel afvallen met een laag calorieën dieet. Er wordt wel gezegd dat dit di…
Diëten met AtkinsAfvallen is een moeilijke opgave die vaak zo lang mogelijk uitgesteld wordt. Nu met de zomer naast de deur waarbij de bi…
Bronnen en referenties
  • Dieetwebshop.
  • Dieet support Nederland.

Reageer op het artikel "Dieetwebshop is een stimulans bij het afvallen"

Infoteur: Celientje1
Laatste update: 15-06-2019
Rubriek: Eten en Drinken
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!