InfoNu.nl > Eten en Drinken > Horeca > La Place Extra's kaart

La Place Extra's kaart

La Place Extra's kaart Met de La Place Extra's kaart kun je kan sparen voor korting bij La Place restaurants in Nederland. Je kan de La Place Extra's kaart downloaden op je Android of iOS smartphone, of een fysieke La Place Extra's kaart kopen in het restaurant. De kaart werkt met een puntensysteem, hoe meer je het restaurant bezoekt, hoe meer 'sterren' je spaart.

Korting bij La Place

Voor korting sparen bij La Place kan met de La Place Extra's kaart. Dit is een kaart met een streepjescode die in je smartphone zit of op een fysieke plastic kaart die je kan kopen in het restaurant. Met de kaart kan je sparen voor allerlei extra's. De kaart werkt met een sterrensysteem, waarmee je extra's kunt verdienen. Hoe meer sterren je hebt, des te meer voordelen je hebt.

Hoe werkt het?

Meedoen is heel eenvoudig. Download de La Place Extra's kaart op je smartphone, of koop de fysieke kaart in de winkel. Elke keer dat je een La Place restaurant bezoekt, laat je je kaart scannen aan de kassa. Hoe vaker je je kaart laat scannen, hoe meer sterren je verdient.

Puntensysteem

Als je de kaart aanschaft of je downloadt de La Place Extra's app op je smartphone, heb je geen sterren. Als je drie keer een La Place restaurant bezoekt, krijg je je eerste ster. Vanaf zes bezoeken heb je twee sterren. En vanaf tien bezoeken heb je drie sterren. Drie sterren is het hoogst haalbare aantal punten op de La Place Extra's kaart.

Hoe vaker je komt, hoe meer korting

Wat heb je aan die sterren zul je je wellicht afvragen? Bij het eerste bezoek ontvang je een gratis kopje koffie of thee. Bij eén ster ontvang je een gratis gebakje op je verjaardag, speciale aanbiedingen en leuke verrassingen. Bij twee sterren krijg je ook speciale aanbiedingen, eenmalig een refill op een kopje koffie, thee of frisdrank en La Place recepten. Bij drie sterren krijg je eenmalig een gratis gebakje bij een drankje, altijd een gratis refill op een kopje koffie, thee of frisdrank, soms persoonlijke aanbiedingen en altijd 15% korting op La Place producten via internet.

Kosten

Wil je de La Place Extra's kaart downloaden op je smartphone, dan is hij helemaal gratis. Voor de fysieke kaart moet je eenmalig 1,- betalen.

Nog meer extra's

Om de zoveel bezoeken krijg je speciale extra's. Hier een overzicht van de mogelijke extra's:
  • 20% Korting op je hele rekening
  • Gratis frisdrank bij aankoop van een sandwich in een La Place Express
  • 25% korting op Food en Chocolaterie bij La Place Food
  • Een gratis refill op koffie, thee en frisdrank
  • 2,50 korting bij besteding van minimaal 10,00
  • 1kg koffiebonen voor 5 euro
  • Gratis koek of een punt gebak bij aankoop van een drankje

Via de La Place Extra's app kan je altijd zien op welke extra je recht hebt bij je volgende bezoek. Ook krijg je bij ieder bezoek waar je je La Place Extra's kaart laat scannen een kassabon waarop je volgende extra vermeld staat.

Kortingscoupons

Je kent misschien wel de kortingscoupons van La Place die je moet scheuren en kunt inleveren bij het restaurant. Deze kortingsbonnen zijn ook In de applicatie ingebouwd. Je hebt de kortingscoupons dus altijd bij je. Laat de app zien aan de cassiere, en de korting wordt verrekend.

Niet overal geldig

De La Place Extra's kaart is niet bij alle La Place vestigingen geldig. Je kunt hem overal gebruiken, behalve bij De volgende La Place locaties: bedrijfsrestaurants, evenementen, de Efteling, Gelredome, NS treinstations, Rai, Schiphol, de Ziggo Dome en La Place Zorgboulevard. Ook kan je de kaart niet gebruiken bij buitenlandse La Place vestigingen.

Doorstart

Op 26 januari 2016 is bekend geworden dat La Place wordt overgenomen door Jumbo. De La Place Extra's kaart blijft gewoon bestaan zoals die nu is.

Lees verder

© 2015 - 2017 Juan123nl, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Tips over kopen met extra kortingVeel producten of diensten kun je regelmatig met korting kopen, zoals wanneer er een aanbieding is en in de uitverkoop.…
Goedkoper leven met vouchers en couponsOp internet is het een relatief nieuwe manier van marketen om een bedrijf bekend te maken bij de consument door vouchers…
Lekker en goedkoop ontbijten in de stadLekker en goedkoop ontbijten in de stadSommige dagen heb je geen zin om in de keuken te staan voor je ontbijt. Dan is het niet alleen makkelijk, maar ook gezel…
Wanneer is studenten ov-chipkaart geldig?Als je recht hebt op studiefinanciering, kun je gratis of met korting reizen met de studenten ov-chipkaart. De studenten…
Korting op verzekeringenKorting op verzekeringenVeel Nederlanders genieten een korting op verzekeringen via een collectief. Deze korting krijgen ze omdat ze bijvoorbeel…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Logo La Place
  • https://www.laplace.com/nl/pagina/extras/

Reageer op het artikel "La Place Extra's kaart"

Infoteur: Juan123nl
Laatste update: 17-02-2016
Rubriek: Eten en Drinken
Subrubriek: Horeca
Schrijf mee!