InfoNu.nl > Eten en Drinken > Horeca > Restaurant Cadeau: Waar te koop en waar te besteden?

Restaurant Cadeau: Waar te koop en waar te besteden?

Restaurant Cadeau: Waar te koop en waar te besteden? Wie houdt er nou niet van gezellig uit eten gaan? Vandaar dat RestaurantCadeau voor zowel mannen en vrouwen een zeer geschikt cadeau is voor een avondje uit. Heerlijk dineren in één van de meer dan duizend aangesloten restaurants, en vervolgens afrekenen met de cadeaubon.

Waar is RestaurantCadeau te koop?

RestaurantCadeau is te koop bij alle vestigingen van:
  • Albert Heijn
  • AKO
  • Bruna
  • C1000
  • CIGO
  • COOP
  • Deen
  • HEMA
  • Kijkshop
  • Plus
  • Primera
  • Spar
  • Tabaktief
  • Vomar

Waar is RestaurantCadeau te besteden?

RestaurantCadeau is te besteden bij meer dan 1000 restaurants. Op de website van RestaurantCadeau kun je een restaurant bij je in de buurt zoeken. Wil je reserveren bij één van de restaurants? Vermeld dan even dat je met een RestaurantCadeaukaart komt. Na uitgifte is de cadeaubon 1 jaar geldig, daarna vervalt het bedrag wat op de kaart staat. Het is niet mogelijk om de cadeaubon te verlengen.

Voor welk bedrag kun je een RestaurantCadeaukaart kopen?

RestaurantCadeau is verkrijgbaar vanaf 5,- en het maximumbedrag dat op een kaart gezet kan worden is 150,-. Je kunt de kaart dus zo duur maken als je zelf wilt. Op de website van RestaurantCadeau kan je de waarde van jouw cadeaukaart checken door het nummer dat op de kaart vermeld staat in te vullen. Wanneer je in een restaurant meer besteed dan het tegoed dat op de kaart staat moet je het resterende bedrag vanzelfsprekend bijbetalen.

Voor- en nadelen van RestaurantCadeau ten opzichte van de Nationale Dinercheque

Het bedrag dat op de RestaurantCadeaukaart staat hoeft niet in één keer worden uitgegeven. Wanneer je nog geld over hebt na je restaurantbezoek, blijft het mogelijk dit te gebruiken zolang de kaart geldig is (maximaal 1 jaar na uitgifte). Bij de Nationale Dinercheque is dit niet het geval, hierbij wordt geen geld terug gegeven in het geval dat het diner minder kostte dan de cheque waard is. De Nationale Dinercheque is echter, in tegenstelling tot de RestaurantCadeaukaart, wel onbeperkt houdbaar mits er een bedrag in euro's op de cheque vermeld staat. Daarnaast kan er met de Nationale Dinercheque in meer restaurants betaald worden, namelijk zo'n 1700.

Top 5 best bezochte restaurants met de cadeaukaart

Iedere maand publiceert Restaurant Cadeau op de website de top 5 best bezochte restaurants. Voor April 2014 was dit:
  1. Parkheuvel, Rotterdam
  2. Wine & Dine, Oegstgeest
  3. The Harbour Club, Amsterdam
  4. Humphreys, Uden
  5. De Kastanjehof, Lage Vuursche
© 2013 - 2017 Marrie123, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Dinercheque: waar te koop en bij welke restaurants besteden?Dinercheque: waar te koop en bij welke restaurants besteden?De Nationale Dinercheque wint snel aan populariteit. Het is een prima cadeau voor mensen die houden van lekker eten en d…
De Nationale DinerchequeDe Nationale DinerchequeIn meer dan 1700 restaurants en cafés in Nederland en België wordt tegenwoordig de Nationale Dinercheque geaccepteerd. M…
De VVV cadeaubon (irischeque)De VVV cadeaubon (irischeque)De VVV cadeaubon, altijd leuk om als cadeau aan iemand te geven of om te krijgen. Je kan hem in heel veel soorten winkel…
VVV Cadeaubon: waar te koop?De meest verkochte cadeaubon van Nederland is de VVV cadeaubon, voorheen ook wel VVV Irischeque genoemd. Een VVV cadeaub…
Cadeautips - Geschenkbon of Cadeaubon - Leuk CadeautjeCadeautips - Geschenkbon of Cadeaubon - Leuk CadeautjeCadeautip - Leuk Cadeau idee. Een cadeaubon of geschenkbon is een populair cadeautje. Leuk voor een verjaardag, feestdag…
Bronnen en referenties
  • http://www.restaurantcadeaukaart.nl/

Reageer op het artikel "Restaurant Cadeau: Waar te koop en waar te besteden?"

Reacties

Wiel Cox, 23-12-2016 20:38 #6
Waar te is het te verzilveren in Roermond en omstreken?

Hennie V. Ginkel, 07-10-2016 15:16 #5
Ik heb een restaurantkaart cadeau gekregen maar weet niet precies hoe het werkt weet wel dat het 100 euro is. Wij willen in Drenthe of Friesland eten. Hartelijke gr Hennie v Ginkel

Henk, 24-06-2016 13:45 #4
Ik vind het belachelijk dat deze kaart maar 1 jaar geldig is. De kaart is toch betaald door degene die hem gegeven heeft. Volgens mij zou deze kaart onbeperkt geldig moeten zijn, wat ook wettelijk vastgelegd zou moeten worden, want betaald is betaald.

Henny V. D. Steen, 22-09-2015 13:33 #3
Kan ik mijn restaurantcadeaukaart overal besteden in Amsterdam zonder te bespreken?

Ingrid, 20-11-2014 11:14 #2
Hoe kan ik controleren of mijn restaurantcadeau kaart nog geldig is?

G. J. Vos, 24-06-2014 16:36 #1
Zijn er ook restaurants in Maastricht bij de restaurantcadeau kaart aangesloten? ik kan het op deze site niet vinden.
gaarne een reactie

bvd Gerard Vos Reactie infoteur, 25-06-2014
Beste Gerard,

Er zijn meerdere restaurants in Maastricht waar de Restaurant Cadeau kaart besteed kan worden. Een overzicht van alle restaurants per woonplaats is te vinden op http://www.restaurantcadeaukaart.nl/restaurants.html.

Infoteur: Marrie123
Laatste update: 12-05-2014
Rubriek: Eten en Drinken
Subrubriek: Horeca
Reacties: 6
Schrijf mee!