InfoNu.nl > Eten en Drinken > Horeca > Dinercheque: waar te koop en bij welke restaurants besteden?

Dinercheque: waar te koop en bij welke restaurants besteden?

Dinercheque: waar te koop en bij welke restaurants besteden? De Nationale Dinercheque wint snel aan populariteit. Het is een prima cadeau voor mensen die houden van lekker eten en drinken. Lees hier waar je een Nationale Dinercheque kunt kopen, en waar je de bon kunt besteden en uitgeven.

Inhoud

Wat is de Nationale Dinercheque?

Met een Nationale Dinercheque geef je iemand een cadeaubon die kan worden besteed bij meer dan 2000 restaurants in Nederland en België. Tot de restaurants behoren verschillende soorten restaurants, van eenvoudige tot zeer chique restaurants. De Nationale Dinercheque wint snel aan populariteit. Jaarlijks worden er ruim 400.000 van verkocht. De Nationale Dinercheque is verkrijgbaar in coupures van 25, 35 en 50 euro en wordt in een envelop aangeboden. De Nationale Dinercheque is een initiatief van VVV Nederland. De adresgegevens en contactgegevens zijn als volgt:
  • Maarsbergseweg 20
  • Postbus 70
  • 3956 ZS Leersum
  • Telefoon: 0343 439489
  • Fax: 0343 439470
  • Emailadres: dinercheque@vvvnederland.nl

Waar kopen Dinercheque?

De Nationale Dinercheque is te koop bij de Bruna, ANWB, PostNL Postkantoren en VVV vestigingen. Doordat deze organisaties zich hebben aangesloten als verkooppunten is de bon in heel Nederland eenvoudig te verkrijgen. Wanneer je het dichtstbijzijnde verkooppunt wilt vinden kan je gebruik maken van een online zoekfunctie op de website van de Nationale Dinercheque. Een Dinercheque is voor bedrijven ook online te bestellen voor zakelijke doeleinden. Deze optie is er nog niet voor particulieren, maar wellicht dat deze dienst in de toekomst nog ooit wordt verzorgd.

Waar besteden Dinercheque?

Zoals eerder aangegeven kan een Nationale Dinercheque bij meer dan 2000 restaurants worden verzilverd. Deze restaurants kan je vinden in Nederland en België. Wanneer je een Nationale Dinercheque besteld krijg je daarbij een gratis gids waarin alle aangesloten restaurants zijn benoemd. Deze gids wordt tweemaal per jaar geupdate, waardoor de gids redelijk actueel is. Wanneer je een honderd procent actueel overzicht wilt raadplegen kan je via internet eenvoudig bepalen waar je je Dinercheque wilt besteden. Op de website van de Nationale Dinercheque kan je gebruik maken van een zoekmachine voor restaurants. Er kan worden gezocht op plaats of postcode. Ook kan het type keuken worden aangegeven. Vervolgens krijg je een actueel overzicht van de aangesloten restaurants die voldoen aan je zoekopdracht.

Speciale acties

De Nationale Dinercheque organiseert regelmatig speciale acties. Denk hierbij aan acties waarmee bijvoorbeeld extra voordelig uit eten kunt gaan. De acties wijzigen regelmatig, houd daarom altijd goed de website van de Dinercheque in de gaten.

Hoe lang is een Dinercheque geldig?

De Nationale Dinercheque is onbeperkt geldig. Wel moet een Nationale Dinercheque in één keer worden besteed. Het is niet mogelijk om het restantbedrag of een andere tegoedbon terug te krijgen. Overigens zijn Dinercheques waarop nog guldens staan niet meer geldig.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
De Nationale DinerchequeDe Nationale DinerchequeIn meer dan 1700 restaurants en cafés in Nederland en België wordt tegenwoordig de Nationale Dinercheque geaccepteerd. M…
Restaurant Cadeau: Waar te koop en waar te besteden?Restaurant Cadeau: Waar te koop en waar te besteden?Wie houdt er nou niet van gezellig uit eten gaan? Vandaar dat RestaurantCadeau voor zowel mannen en vrouwen een zeer ges…
Cadeautips - Geschenkbon of Cadeaubon - Leuk CadeautjeCadeautips - Geschenkbon of Cadeaubon - Leuk CadeautjeCadeautip - Leuk Cadeau idee. Een cadeaubon of geschenkbon is een populair cadeautje. Leuk voor een verjaardag, feestdag…
Cadeaubonnen zijn leuk om te geven en krijgenCadeaubonnen zijn leuk om te geven en krijgenKoop in 2017 een cadeaubon of een VVV Irischeque, VVV cadeaubon, als geschenk voor een verjaardag, een feestdag of zo ma…
Gedichten, kadotjes, bloemen en een boel liefde; Valentijn!Gedichten, kadotjes, bloemen en een boel liefde; Valentijn!Ieder jaar op 14 februari is het weer zover. Stellen verklaren hun liefde aan elkaar, het is Valentijnsdag. Vaak krijgen…
Bronnen en referenties
  • www.dinercheque.nl

Reageer op het artikel "Dinercheque: waar te koop en bij welke restaurants besteden?"

Reacties

V. Daling, 28-01-2017 17:33 #10
Ik heb 2 Nationale Diner Cheques waarop de waarde nog in guldens staat aangegeven. Daaronder staat in het klein de waarde in Euro's.
Mijn vraag:
Zijn deze Diner Cheques nu nog geldig en inwisselbaar bij restaurants?

Kitty Maijer-Versnel, 20-10-2016 21:39 #9
Heb een bon gekregen maar geen gidsje erbij. Waar kan ik de deelnemende restaurants vinden? Reactie infoteur, 01-11-2016
Op deze pagina https://www.vvvcadeaubonnen.nl/cadeaubon-besteden/restaurants

Van Arnhem, 28-09-2016 10:44 #8
Waar is de dinercheque te besteden in Utrecht en omgeving?
mvg Anneke

Duijn, 18-08-2016 17:10 #7
Bij welk restaurant in Enkhuizen of Hoorn kunnen we eten?

Geert Leenders, 25-07-2016 16:23 #6
Ik woon in Uden, in welk restaurant kan ik mijn VVV Dinercheque inleveren? Oftewel waar te besteden? Reactie infoteur, 08-08-2016
Hier kunt u de acceptanten van de VVV Dinercheque terugvinden:
https://www.vvvcadeaubonnen.nl/cadeaubon-besteden/restaurants

Elisabeth, 01-05-2016 21:01 #5
Ik heb een nationale dinerchechque, ik wou het verzilveren maar hij wordt niet geaccepteerd, ra ra hoe kan dat? Reactie infoteur, 02-05-2016
Heeft u al contact opgenomen met de organisatie van de Dinercheque?

Henny van der Keur, 12-04-2016 16:11 #4
Wij hebben 2 cheques van 25 gekregen maar geen gids. Wij wonen in Barendrecht heeft u info voor restaurant in de buurt, b.v. Barendrecht, Zwijndrecht, Dordrecht? Vast bedankt, grt.

Y., 21-01-2016 11:03 #3
Waar is het te besteden?

J., 03-12-2015 00:27 #2
De zoeksite werkt niet helaas jammer van mijn cado voor mijn verjaardag Reactie infoteur, 10-12-2015
Op deze pagina kan je zoeken op restaurant:

C. Wagenaar, 01-12-2013 21:19 #1
Waar te besteden? Reactie infoteur, 02-12-2013
U kunt de zoekmachine raadplegen die te vinden is op de website van de Nationale Dinercheque. Mvg

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 06-11-2014
Gepubliceerd: 21-05-2013
Rubriek: Eten en Drinken
Subrubriek: Horeca
Special: Giftcards
Reacties: 10
Schrijf mee!